måndag 26 december 2011

Annandag Jul

Jag har gjort som tydligen alla andra. Varit på mellandagsrea - tjoho! Uppdaterade garderoben lite vilket var välbehövligt. Har ägnat hela kvällen åt att rensa ur garderoben och slängt bort allt jag inte använder och insåg att det var en hel del men det gör ju inget , mer plats för nytt! (Y)
Köpte lite allt möjligt på stan inte så mycket rea faktiskt, men lite smycken tröjor, ett par jeans, halsduk mössa & vantar fick jag med mej hem. Oh jag höll nästan på att glömma, jag köpte en ny vattenkokare också (haha) ville egentligen ha en rosa men de var slut så det fick bli en turkos.
Lämnade tillbaka mitt HV Polo shabrak i dag också, ingen ide att ha kvar de när jag ändå inte får tävla med det. Får köpa ett nytt utan logga på helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar