torsdag 29 december 2011

Tävlingar 2012

Är inne på TDB och kollar efter tävlingar, sjukt taggad inför 2012! Vill absolut rida MSV med Peppe innan min ponnytid är slut och det är så många tävlingar jag skulle vilja åka på, bla Ölandshoppet och såklart DM.
Men det finns knappt några tävlingar i vår ju!
Börjar med Mjölby den 7 januari, reg L:B & L:A. Efter det så är det ett uppehåll tills v.9(uch!) då det är reg på JFK. Hela familjen är iväg i fjällen den veckan men jag har fixat skjuts, min farbror är snäll och ställer upp. Sen är det JFK v.15 igen. Tyvärr inga tävlingar där emellan. Men efter det finns det fler att välja på som tur är!
Tänkte också att Zita skulle komma ut på några lokala både hopp och dressyr, Lovisa ska också tävla henne så vi får se hur många tävlingar jag rider. Det beror ju såklart också på hur länge vi kommer att ha kvar henne.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar